katt

Fan! Inte mycke sömn inatt... hmm..

Kom på en sak när jag låg där i sängen och vred mig. Jag kan inte ligga på sidan längre. Eller jo, jag kan, men det är inte alls skönt. Det är som om nånting tar emot vid armen/axeln liksom. Svårt att förklara. Funderade på om det är bröstmuskeln eller nått. Fan, jag skulle vilja ha en sån där "muskelbok" så att man kan kolla upp var allting är och vad det heter. Det är ju bokrea nu och jag har varit på Åhlens och kollat, men de hade ingen sån bok. Får väl kolla vidare nån annanstans..

Nu är jag väääldigt hungrig. Magen kurrar. Ska käka frukost, sen dra ner till biblioteket och läsa lite. Inga lektioner idag. Skönt! Sen ska jag hem, käka lunch, fara och träna på Iksu, hem igen, ta en buss ut till Ersboda med Erik för att handla och sen åter hemåt..

Kommentarer
Postat av: JS

hehe kan det vara lite muskler kanske =P

2006-09-29 @ 12:47:23
Postat av: Erik

Förklara katt?

2006-09-29 @ 15:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0