NÖJD!!!

HAHA!! Fatta vad jag är kung!!

Idag skulle vi få reda på betyg för den första examinationsuppgiften. Först gick läraren igenom lite grejer i helklass som gällde de flesta. Grejer som man skulle tänka på till nästa uppgift och så. Jag satt hela tiden och tänkte att det där felet gjorde jag och si och så skrev jag. Sen tog hon ut oss en och en och vi fick se betygen och omdömet. Efter ungefär halva klassen hade pratat med henne var det min tur. Hon bläddrade igenom arbetet. Nästan inga kommentarer nånstans. Var det såå dåligt, tänkte jag. Sen såg jag betyget. VG!! (Högsta betyget man kan få på universitetet =P) Hon hade inget negativt alls att säga. Allt var bra. Språket, "svaren" och referenserna. Jag blev lite smått chockad. Trodde inte alls att det skulle gå så bra. Men det gjorde det och jag så där lagomt jättestolt, hehe!! =D
Tack Björn, säger jag bara. Utan dig som lärare på gymnasiet hade jag inte alls klarat det här lika bra. Dina djävulska uppgifter har äntligen kommit till nytta. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0