Ojoj!

Mycket att fundera på nu! Fick nyss ett mail från Bostaden.
"Hej LISA GIDLUND !
Vi erbjuder dig bostaden nedan.

Du är nr 2 i turordningen. Vi vill ha ditt svar senast 2006-09-13 ."

Ooooh, fatta chocken jag fick då. Var helt inställd på att jag absolut inte skulle ha en så bra chans. Vet bara inte hur jag ska göra. Det är ju iofs en före mig i kön, men om den personen tackar nej, så är ju lägenheten min om jag vill ha den. Eller det är ju ett rum i en korridor, men det är väldigt nybyggt och fräsht där. Byggt 95/96 och 21 kvm + närmare Iksu. Dessutom är det inte långt ifrån Erik heller. Grejen är bara den att jag har ju samlat på mig en massa kötid (typ 2 år) och jag vet inte om jag vill "kasta bort" den på ett korridorrum, men samtidigt så har jag ju inte råd att ha nått större precis. Aja, ska iaf fara och kolla på rummet på måndag och se vad det bor för folk där. Det har ju ganska stor betydelse om man vill trivas bra.
Fan, det kommer att bli konstigt att flytta från Erik om det nu blir så. Var ganska inställd på att bo där ett tag. Det är liksom en trygghet ändå att alltid ha honom där. Fast egentligen, vi kommer ju ses mycket ändå. Vi bor ju för sjutton i samma stad, varför klaga?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0