Storshopping

Jodå, det blev en del ändå.
- Jävligt snygga träningsskor, aerobicsskor alltså (ordninarie pris 699, jag betalade 499)
Fick även en t-shirt inpå
- Svarta träningsbyxor av modell större
- Tre par ankelsockar (Nike)
- Svettband (sådana man har på armen)
- Vantar, så jag slipper frysa om fingrarna när jag cyklar
- Dessutom fick jag en träningshandduk gratis för att jag signade upp för ett Stadiumkort

Allt detta gick tillsammans på strax över 900 spänn. Jag är nöjd! Trodde jag skulle få betala nästan 2000 för alla de här grejerna, men icke. Nu har jag pengar över till lite annat kul också, som typ jeans, jacka och kanske nån väska. =) Sen ska jag spara så mycket som det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0