The mind

Lugnt på gymet idag. Var där vid 10.30 och klar vid 12. Det gick bra idag. Bencurl är fortfarande döjobbigt, men det gick ändå bättre idag än i måndags. Ganska skön känsla ändå, när man verkligen känner att musklerna inte har nått kvar att ge, men man kan ändå på nått sätt fixa de där sista repsen. It´s all about the mind. Jävligt död i armarna blir jag också av det här passet. Najs! Börjar störa mig lite på folk som inte gör armhävningarna rätt, men jag ska inte säga nått egentligen. Fan, för några månader sedan kunde jag ju knappt göra armhävningar på knäna.

Sista rycket idag. Examinationsuppgiften ska vara klar ikväll och lämnas in imorrn. Hoppas det går bra. Det måste det göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0