Tortilla boy

Hurricane Georgios - A pissed off gay hurricane

Fan, Pablo Francisco är bara för jävla bra! Erik och jag såg ett nytt klipp av honom igår kväll när jag kom hem från festen. Galet bra! 80-talsfesten var också riktigt kul. Alla var utklädda och fina, till och med killarna. Inget speciellt hände väl. Man gick mest runt och snackade med folk. Så jäkla kul att se på när folk blir riktigt fulla. Drack ju själv också, men inte så pass att jag skämde ut mig... tror jag... Vi såg en kille som var med på Idol i förrgår. Var på väg att gå fram till honom, men han hade en djup diskussion med nån annan och sen glömde jag bort. Annars bestod kvällen mest av att snacka allvarliga saker varvat med strunt + att jag och Mireille stod utanför toan och tog tid på folk en tag. En del skulle ut efteråt, men jag hoppade det. Vi ska ju ut ikväll också, så jag tog det lite lugnt. Sen ville jag ju få hem cykeln som jag lämnat på Ålidhem på nått vis också. På vägen hem cyklade jag förbi en kille som gick i endast kalsonger och en ryggsäck. Undrar vem som hade slängt ut honom...
Burträskbingo på stan idag och sedan blir det Klubb Pingvin ikväll med faddrarana, men nu är det frukost som gäller.

I love pizza, but it got shit on it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0