Trött plugghäst

Fan va trött jag är! Vet inte vad det är. Den där ångvälten har varit på besök igen. Kroppen vääärker! Mest ont gör det i knät och konstigt nog i ryggen. Eller det är typ i svanken, på vänster sida. Hmm...
Angående knät så kom jag på att jag skulle ju ha tagit upp min vetekudde, som man kan värma upp, och he den på knät när det gör ont. Det borde ju funka.

Fatta vad duktig jag har varit ikväll. Jag har läst och läst och läst.  Nu är jag äntligen färdig, för idag iaf... Fick lite godis i namnsdagspresent av Erik också, och då gick det lite bättre att hålla mig vaken. Fast den här boken är ganska intressant ändå. Mycke roligare än den förra.


Fasen vad skånetjejen skriker i korridoren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0