Zombie

Ja, fan att jag är! Så jävla trött. Inte trött så att ögonen klistrar ihop sig liksom, utan trött i kroppen. Känns som om jag blivit överkörd av nån sån där asfaltstilltryckargrej (vem fan bryr sig om namnet på en sån egentligen?!). Humöret har svängt lite ikväll också. Nån timme var jag lite sådär fullifan och skrattade åt allt, nästa timme bar jag en osynlig keps som det stod "BITCH" på...
Allt detta tyder på uppenbar sömnbrist. Har sovit ganska mycke de senaste dagarna, men sovit oroligt. Drömt en massa, vilket jag aldrig brukar göra annars. I natt drömde jag till exempel att ett barn på dagiset jag jobbade på hade dött. Jag var helt förstörd när jag vaknade!
Fan vad jag saknar barnen alltså. Måste måste måste fara och hälsa på så fort jag har tid att komma hem nån vardag. Det är så enkelt med barn. Så ärligt, så känslosamt, så naturligt. I love it.

Kommentarer
Postat av: JOSO

ångvält! =P

2006-09-08 @ 12:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0