back home

Ja, då var man hemma i Övik igen då. Tråkig bussresa upp från Sundsvall. Man börjar bli duktigt less på den biten faktiskt, men med bra musik överlever man.

Ska sova i familjen Gidlunds nya bäddsoffa i natt. En divan-variant, som blir 140 bred när man bäddar ut den. Duger mer än väl till lilla mig. Förväntar mig ingen björnsömn i natt precis. Alltid lika svårt att sova när man nyss lämnat Jocken, men det reder sig på några nätter. Morgondagen är ganska blank för tillfället, men jag hoppas ju förståss att de ringer från dagiset och ber mig komma och jobba, men det är väl inte så jättetroligt. Vilket fall som helst blir det nog träning imorrn. Alltid skönt att få avreagera sig lite.

Usch, tröttheten smyger sig på. Ska nog krypa ner nu snart. Får ligga och läsa tidning så jag kan somna. Brukar alltid funka.

Night night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0