höst

Höst nu. Regn och rusk. Fick lov att kliva upp och skjutsa Joakim på jobbet i morse. Inte så kul att cykla i det här vädret. Som tur var kom vi i säng ovanligt tidigt igår, så det smärtade inte så värst mycket att kliva upp. Många skolungdomar på väg till skolan nere på stan. Ser ganska mysigt ut. Kommer ihåg att det var ganska kul första dagen på höstterminen. Man fick träffa alla brunbrända klasskamrater och självklart fick man ta på sig sina nyaste kläder, som man förmodligen införskaffat genom HM-katalogen.

Det var tider det. Börjar bli lite nervös inför min skolstart nästa måndag. Bara en vecka kvar ju. Känner mig inte så skolsugen, men det får väl gå. Mest nervös för all studielitteratur. En lista på tre och ett halvt A4 med alla böcker vi ska plöja igenom på första kursen. Hua. Jag ryser bara jag tänker på det. Förhoppningsvis är det bra och intressant litteratur.

Ska inte tänka på det där nu. Tänkte sticka iväg och träna om ett par timmar. Skönt att få rensa huvet lite. Sen på eftermiddan ska jag, marre och hennes kompis ut till Birsta och shoppa lite. Ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0