monki

Man börjar bli lite smått rastlös nu när man inte jobbar lika mycket. For ut en sväng till Birsta idag. Jag vet inte hur många gånger jag varit in på Barnens Hus på mina lediga dagar. De tycker nog att jag är lite konstig. Men idag hade jag faktiskt ett ärende. Skulle snacka med Hanna om när vi ska köra igång med den där träningen som vi snackat om halva sommarn. Jag drog även med mig henne till Birsta City för att kolla in den nya butiken Monki. Jäkligt udda och snygga kläder där faktiskt. Jag kom därifrån med en blå t-shirt, vidare modell, och ett linne med nå roligt mönster på. Spanade även in ett par sjuuukt snygga pjuks på SkoMårten. Ett par kilklacksskor från Vagabond. Ska införskaffas när lönen kommer. Jag går även och funderar smått hur jag ska göra med min skinnjacka. Dragkedjan har nämligen pajat och vad jag har hört så kostar det typ 600 spänn att laga. Det är lika mycket som jag köpte jackan för. Megasuck! Ska man lägga pengar på lagning eller ska man köpa en helt ny? Får fundera ett tag till. Än så länge är det ju inte så kallt att man behöver dra upp dragkedjan. Kanske hittar nån snygg modell i Sthlm. Vi åker förmodligen ner dit den 31:a och stannar till den 2:a, om vi hittar nå boende.

Usch, måste nog plocka undan lite i lägenheten nu. Det blir fort stökigt när man bor så litet. Längtar tills vi hittar nått större. Vi ska iaf fara och titta på en lägenhet på Östermalm i veckan. En trea på 64 kvm, med balkong. Skulle vara kung det. Vi får se hur det blir med det. Man ska ju gilla lägenheten också.

Som sagt, städning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0