en lista.. istället för plugg

Vad blir ditt namn baklänges: asil
Platt eller lockigt hår: Oftast platt med lite självfall, men ibland lycksar man till det och använder locktången.
Har en dröm gått i uppfyllelse: Ja, för inte alls så längesen faktiskt.
Vad har du för startsida på internet: sportbladet.se
Vem ringde du senast: Det var nog Joakim det.
Tycker du att sengångare är söta: Han i Ice Age i alla fall.
Har du haft vattenkoppor: Japp.
Har du nån gång testat karate: Inte mer än på skolgården.
Vilken mobilsignal har du: En som alla tycker är konstig iaf. -Den låter som ett hagelgevär, brukar vara en vanlig kommentar.
Morötter eller pommes frites: Alltid morötter! 
Vad längtar du mest till just nu:
Att få den muntliga tentan bortgjord nu på torsdag för att sedan ha en mysig bakarkväll med Joakim och syster. Och sen ska det bli kul med inflyttningsfest på lördag.
Vilken tv-serie är bäst: Scrubs
Kan du gå ner i spagat: Nej och åter nej.
Vad är du mest rädd för i hela världen: Att det ska hända nått med någon när och kär. Efter det kommer nog spindlar och skalbaggar.
Har du varit kär i en kändis: Näe, det kan jag nog inte påstå. Jag har kramat Martin Stenmarck dock.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen: Nä, väldigt sällan.
Vad ska du döpa dina barn till: Bra fråga. Var inne på Liv ett tag, men det har jag släppt lite. Ingen aning faktiskt. Det kommer väl när man ser ungen kanske :)
Sol eller snö: Sommar och sol är favoriten, men det är lite som går upp mot en perfekt snödag med sol och glittrande skare.
Sexigaste läraren: Inte är det då Håkan iaf, haha. Det skulle väl vara Johan, utseendemässigt, och Björn, humormässigt.
Ljust eller mörkt när du ska sova: Mörkt är bäst. Har väldigt svårt att sova på dagarna än hur trött jag är.
Godaste drickan till frukost: Mjölk
Duscha eller bada: Bada i vårt nya badkar. Underbart.
Kan du ditt mobilnummer utantill: För det mesta.
Sjunger du på toan: Näe, mer i bilen, när jag kör själv.
Är du höjdrädd: Inte så värst, men ibland kan det vara obehagligt.
Vilket land vill du åka till: Bara det är varmt och fint är jag nöjd. Det får helst inte vara för mycket jobbiga försäljare som hoppar på en.
Vad var det senaste som fick dig att skratta:  Sunes Jul. 
Vad tänker du göra nu:
Läsa klart ett PM.

Vem kan jag utmana nu då? Malin kanske :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, har jag blivit utmanad? Bäst att jag också svarar på dessa frågor då :-) Hoppas att ni har fått ordning i lgh nu o att ni trivs bra?

2007-12-12 @ 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0