back

Home sweet home. Inte riktigt, men hemma är jag ju iaf.
Blev välkomnad av en ruskig massa post. Det bästa var nog tack-kortet från min kompis som gifte sig i sommras. Riktigt snyggt var det! De är nog bland de sötaste paren som finns, faktiskt.

Dammigt. Måste städa imorrn. Om jag hinner. Tänkte träna och fika med en kompis på skolan imorrn. Och handla lite. Känns faktiskt skönt att flytta härifrån, för det är med 99% säkerhet så det kommer att bli. Frågan är bara när. Måste ordna med nått jobb. Skulle va perfekt att få vikariera lite på nått dagis i Matfors, men hur ska man få in en fot där liksom? Aja, det ordnar sig väl. Det gör det ju allt som oftast.

Luleå - Modo
0-0

Ska gå och göra mig lite lyssna-på-hockey-käk nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0