Lista

10 Favoriter :
Färg: Brun
Mat: Kyckling funkar alltid
Band: Oj.. hmm.. Kan nog inte ge något svar på den. Lyssnar på så många olika.
Film: Den sista samurajen
Bok: Har ingen favorit direkt. Läser inte så mycket. Har nyss börjat med "Ryska vännen".
Sport: Hockey
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag, bara för att man vet att man är ledig i två dagar framåt.
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Man kan ha ganska kul på kvällen.


9 För tillfället:
Humör: Lite trött, men ändå inte.
Smak: Åt en godis för ett tag sen, så det är väl den.
Kläder: Uppknäppta jeans, svart skjorta och röd pullover, eller vad det heter.
Bakgrund: På datorn? Det säger jag inte. För töntigt.
Nagellack: Nada.
Tid: 22.34
Omgivning: Mitt gamla rum som nu är på väg att bli ett datarum/Idas rum. Stökigt som fan.
Irritationsobjekt: Katten som sitter i väskan jag ska packa ner mina kläder i.


8 första:
Bästa vän: Emma.
Smeknamn: Lajsi
Husdjur: Katten Smulan
Piercing: Hål i öronen
Förälskelse: Det var väl Robert, i trean.
Musik: Hmm.. På ett videoband från när jag var ett år dansade jag till Lena Philipsson.
Bil: Har ingen än.
Kyss: Det var väl på nått disko i fyran, femman nån gång.

7 senaste:
Cigarett: Aldrig rökt.
Mat: Leverbiff
Dryck: Mjölk
Biltur: Skjutsade syrran till en kompis för typ tre timmar sedan.
Kyss: Det var väl när Jocke for hem i måndags, dvs. alldeles för längesedan.
Spelad låt: Lenny Kravitz - What the fuck are we saying
Tv-program: Såg en minut på Pokerfejs


6 Har du nånsin:
Dejtat nån av dina bästa vänner:
Nope
Brutit mot lagen: Jag har körkort, så ja, ett antal gånger.
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på tv: Nej, inte vad jag vet av.
Kysst någon du inte känner: Nej


5 nej tack:
Kläder: Tröjor med axelvaddar a la 80-tal.
Mat: Skinnkorv
Musik: Jazz
Dryck: Potrello
Personlighetsdrag: Egoism

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Kom hem från hockeyn, åt torsk, såg på tv, msn:ade
Du kan höra just nu: Datasurr, trafiken från E4:an, Idas tidningsbläddrande, en klocka som tickar.
Du inte kan leva utan: Jocke, familjen, morötter, träning
Du gör när du har tråkigt: Klagar på att jag har tråkigt, kollar om det är nått bra på tv, klagar lite till, sen skriver jag en dryg lista på bloggen.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Jocke, Mikaela, Emelie
Du tycker om: Kan inte välja tre. Jag tycker om så många fler.
Du inte gillar: Ingen speciell i min närhet. Det skulle väl vara allmänt personer som inte tänker på andra än sig själva och dessutom behandlar mig och mina nära illa.

2 val:
Kaffe eller te:
Om jag måste välja så tar jag väl te.
Vår eller höst: Vår är fint och det är skönt att snön försvinner och att värmen kommer, men höstens gula och röda löv är svårslaget.

1 önskan: Jag önskar att jag kunde teleportera mig ner till Jocke i Matfors nu och värma hans fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0