snurrigt

Mina händer är alldeles skakis. Håller på att tvätta just nu och ena tvättmaskinen är lite kokobahia. Luckan flyger nämligen upp på slutet när den centrifugerar. Jag måste alltså stå och hålla fast luckan i typ tio minuter. Lite jobbigt, med tanke på att hela min kropp skakar. Samtidigt ska jag försöka slänga in kläder i den andra maskinen som står bredvid. Det är en jävla arbetsställning ska jag be att få tala om.

Har hunnit vara på stan och gjort bort en del ärenden. Köpt en present till syrran. Jag tror hon kommer att bli nöjd. Hoppas det iaf. Köpte mig även ett par snygga panties för att trösta mig själv lite. Vad skulle livet vara utan snygga trosor? Ganska trist. Fick även lov att inhandla nålar så att jag kunde sy fast knapparna på jackan. Detta eftersom att den förra nålen gick av när Jocke skulle laga min jacka. Killar ska inte sy har jag kommit fram till. De är för klumpiga. Nålen gick av och knappen lossnade efter några dagar. Om man vill att saker och ting ska bli gjorda ordentligt ska man göra dem själv. Eller..?

Måste käka nått nu. Vet inte vad. Har egentligen ingen ork att laga nått, men mat måste jag ju få i mig.

Kommentarer
Postat av: Erik

En jävla arbetsställning, hade inte kunnat sagt det bättre själv :)

2007-02-08 @ 18:43:26
URL: http://www.ekarlsson.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0