nystart?

Ny kurs. Webbdesign 10p. Startar idag. Hemma.
Kommer inte befinna mig på skolan så mycke den här vårterminen. Kursen jag ska läsa är på halvfart över internet. Inga lektioner eller föreläsningar på skolan. Skönt, men tråkigt samtidigt. Kommer nog sakna min klass en del, trots att jag inte gillade den överdrivet mycke. Det är väl vissa personer man kommer sakna mer än andra. Men det är ju bara att fortsätta hålla kontakten. Bor ju fortfarande kvar här.

Idag har jag letat upp några förskolor som jag ska ringa och fråga om vikariat. Får se om det blir nått. Skulle va kul att få jobba lite iaf. Kanske tjäna ihop lite pengar.

Trist väder idag. Snö och fint igår. Regn och blåsigt idag. Och nu har vi ingen bil heller. Vi lämnade in den på verkstaden igår för att laga bakbromsarna som lät na jävulskt. Imorse ringde de och sa att den inte var värd att laga. Den skulle ändå inte gå igenom besiktningen. Det var visst till och med ett hål underifrån in i bilen. Inte konstigt att man fått skrapa insidan av rutorna. Hehe! Nu är den skrotad. Han fick iaf 500 spänn för den.

Hem till Lunnedalen till helgen. Ida ska visst va med i nån hopptävling. Ska bli riktigt kul att se.

Fan, kan det inte få vara vinter nu då? Jag som tagit tummen ur arslet och köpt mig ett par vinterskor. Vagabond, på rean, men ändå. Brun mocka med svarta skinnsnören. Ganska snygga.

Iväg på träning sen idag. I söndags var jag och jocke och spelade badminton på iksu. Från 9-10 på morgonen. Vi var ganska sega, men det va kul. Kul att göra nått man inte gör så ofta.
Måste prova på Afro powerdance nångång. Ser sååå kul ut!

Kommentarer
Postat av: Johannes

ta't lugnt med knät på dansen bara!

2007-01-17 @ 20:14:57
URL: http://huns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0