south?

Sköööön Modovinst idag. Vinst med uddamålet mot segjävla Brynäs. "De är som surdeg i mittzon." (Jocke-citat)

Afro power dance med syrran idag. Ganska kul. Väldigt annorlunda. Här var det inget tjat om att hålla hållningen och spänna bålen inte. Det handlade om att slappna av och bara hänga och slänga med hela kroppen. Soft. Kommer nog ha lite träningsvärk imorrn. Kändes iaf som att man använde många "oanvända" muskler. Försökte ta det ganska lugnt ändå med tanke på knäna. Kände av de lite i slutet, men inte så farligt.

Okej, kanske ska dra det där som jag skrev att jag funderade på att göra. Fast jag har ju iofs berättat det för de flesta redan. Men men, jag funderar iaf på att flytta hit ner till Sundsvall och börja plugga här. Känner att det är det mest resonabla beslutet. Har inget i Umeå som håller kvar mig ändåså. Fördelarna väger helt klart över. Varför göra det svårare för sig liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0