too sick to function

Usch! Längesedan jag var så här sjuk. Igår kväll grät jag av matthet. Visste inte vad jag skulle ta mig till. Hostar som en tok heeela tiden. Somnade runt 6-7 tiden imorse. Fick lov att lägga mig i soffan för att inte hålla Joakim vaken. Fick lite smått panik när jag hörde hur grannen ovanför åkte på jobbet vid 6-tiden och jag hade inte somnat. Tur att jag inte hade lektion idag, men jag missade ju en hel dags pluggande bara för att jag var så slut. Får se om jag orkar ta mig till skolan imorrn. Beror på hur jag får sova inatt.


Hockeyn är igång! Är det inte underbart så säg. Imorrn blir det hockeykväll, Modo-Djurgården, med tacos här hemma. Marre och Mikael kommer och delar denna höjdpunkt med oss. Stämningen kommer att vara på topp.

Tack och hej, krya på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0