Försov mig!

På två hela terminer har jag inte försovit mig en ända gång. Självklart ska jag, innan vår sista föreläsning denna termin, försova mig. =)

Jag sov väldigt dåligt i natt. Somnade sent. Hade ställt väckaren på 6.15, för skjutsen upp till Härnösand skulle gå 7.30. Jag kommer ihåg att jag vaknade när väckarklockan ringde 6.15, och jag tryckte på snooze som vanligt - trodde jag ja! Näädå, det visade sig att jag hade stängt av väckaren istället. Nästa gång jag vaknar är det Jenny som ringer och undrar var jag är. Klockan är då 7.35. SHIT!

Jag drog på mig kläderna och borstade tänderna väldigt fort och sprang ut genom dörren. 7.40 satt jag i bilen. Ganska imponerande. Just nu har jag inget bra minne alls från i morse. Joakim sa att jag sprang runt och lät konstigt, men det har jag inget minne av. Jag var nog inte tillräckligt vaken. Haha!

Men vi kom bara fem minuter sent till lektionen om missade ingenting. Skönt.

Nu är det alltså B-uppsatsskrivande som gäller de kommande veckorna. Stressigt värre kommer det dessutom att bli eftersom att vår handledare ska iväg till Tyskland veckan innan inlämning, så vi måste vara klara lite tidigare än de andra i klassen. Men men, det ska nog gå fint ändå.

Tack för idag. Slut för idag.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Lät som en klassisk Mikael-morgon. Fast grejen är den att jag ligger och drar mig från 06.45 till 07.25 när jag måste gå till bussen klockan 07.35 egentligen =)

2008-04-30 @ 00:02:55
URL: http://meekahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0