Måndag

image151

Ny vecka - nya äventyr.
Ja, då var det måndag igen då. En fin sådan ska jag tillägga. Blå himmel och värmande sol. Härligt.

Saker som ska göras idag är; dammsuga lägenheten lite fort innan Joakim kommer hem med bilen vid 10.30. Han är hos tandläkaren just nu. Hoppas att det går bra. När han kommer hem med bilen tänkte jag ta den upp till Norra berget och sätta mig i solen och läsa. Har en del skoljobb att läsa in mig på och då passar det ju bra att sitta i solen och göra det. Två flugor i en smäll liksom.

Har ont i hela kroppen efter denna jobbhelg. Var riktigt trött i morse, kände att jag behövde få vila ut mig lite så jag låg kvar till strax över nio. Nu har jag käkat frukost och ska nog ta tag i dammsugningen.

Ha en trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0