torsdag

image145

Känner mig en aning dagvild faktiskt. Kan bero på att jag inte var i skolan i tisdags. Har bara varit i skolan en dag den här veckan, idag alltså. Vi redovisade våra idéer till den kommande B-uppsatsen. Lite smådrygt att sitta och lyssna en hel dag, men man hade inte så mycket val.

När jag kom hem idag passade jag på att skicka in en hel del bilder på någon fotosida för framkallning. 159 kort blev det. Från i somras fram till nu. Längtar tills de kommer! Älskar att sitta och blädra bland nya kort. Sällan man gör det nuförtiden. Man glömmer bort att framkalla när man har digitalkamera, tyvärr.

Sitter och ser på kvalseriehockey nu. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på senare. Jocke åker och spelar innebandy, så jag får lägenheten för mig själv. Tänkte egentligen träna jag också, men jag mår sådär. Kunde knappt somna igår, för jag mådde så dåligt och hade ont i magen. Hoppas det bara var något tillfälligt. Har inte riktigt tid att bli sjuk just nu. Mycket skoljobb som kommer framöver. Kanske ska läsa lite ikväll förresten. Eller så gör jag det imorrn, känner mig alldeles för lat idag.

Nä, nu ska jag fortsätta att slösurfa lite. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Annars önskar jag dig bara en trevlig kväll!

2008-04-10 @ 19:45:51
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0