Vår!

image150

Ojoj, nu känns det verkligen att våren är påväg. Både idag och igår har det varit helt underbart väder. Man blir så glad. Solen värmer både kropp och själ. Men den här veckan har det dock inte bara varit solen som värmt. Trots en del motgångar har både jag och andra klarat oss mer än bra, och det är jag stolt över.

Just nu sitter jag i fåtöljen och ser på Dirty Sexy Money på femman. Verkar vara en ganska serie.

Har haft konstigt ont i högra höften hela dagen. Det känns som träningsvärk, men jag har inte gjort något som kan ha orsakat träningsvärken. Det gör mest ont när jag har suttit ner ett tag och ska ställa mig upp och gå. Hoppas det bara är nått tillfälligt. Jag kanske bara ha sovit på nått konstigt sätt.

Nä, nu ska jag se på röstningen av So you think you can dance, sen ska jag göra lite kvällsfika till Joakim som kommer hem från innebandyträning snart.

Kommentarer
Postat av: kusin U

Ville bara säga hej, kul att hittat din blogg. Ha en underbar vårhelg i solen.
Kram

2008-04-18 @ 11:56:13
Postat av: Kusin K

Och nu har jag också hittat hit! Kul kul! :)

2008-04-18 @ 13:54:33
URL: http://kilimanjaro.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0