Yes!

image180

Det gick! Jag lyckades springa runt hela Sidsjön. Okej, det är bara 3 kilometer, men det ska tilläggas att jag har inte tränat kondition på typ ett år och jag hade grym mjälthugg hela tiden då jag sprang. Hua! Jag plågade mig för att hänga på Joakim, men jag lyckades. Inga skavsår fick jag heller. Mina nya springskor var ett kap måste jag säga.

Nu sitter jag typ helt förlamad framför tv:n med oerhört skönt smärta i ben och höfter. Jag misstänker att morgondagen inte kommer att vara nådig. Får nog beställa färdtjänst till ica bergsgatan imorrn. Haha!

Nu ska jag fortsätta plugga inför duggan imorrn. G´natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Blir det vårrus i Sundsvall i år?

2008-04-29 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0