Då var det helg

Fredag för mig idag. En jobbvecka på sex dagar har nu nått sitt slut. Skönt. Nu får man ta det lugnt några dagar. Trevligt att kunna hänga med småsystrarna en dag innan de åker hem imorgon kväll.

Igår tog jag med mig syster Marie på gymmet. Det gick bra att träna, trots att vi fick stressa en hel del för att hinna dit i tid innan de stängde. Jag väntade seriös träningsvärk i benen idag, eftersom jag körde både marklyft och benböj, men så blev inte fallet. När jag vaknade imorse kände jag mig mest trött och tung i hela kroppen. Detta fick jag dras med hela dagen. Jag börjar dock känna av mer och mer träningsvärk i rumpan och på sidan av magen. Imorrn lär det kännas mer. Det ser jag fram emot, hehe!

Imorrn blir det nog en sväng på stan innan vi återvänder hemåt för att se Wissman in action.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0