För mig är det måndag

Äntligen fredag - eller? Njae, inte för min del. Jag började en sex dagars jobbperiod från och med idag. Så för mig är det mer en måndag än nått annat.

Jobbar helgen och imorgon är vi bjudna på grillfest ute i Nacksta så jag sitter och funderar på hur jag ska göra efter jobbet imorrn. Ska jag ta med mig kläder och sånt på jobbet och byta om där och åka med jobbarkompis till Nacksta, eller ska jag åka hem med egen bil och ta bussen härifrån till Nacksta? Det lutar åt det första alternativet.

Men då måste jag nog ta en snabb dusch nu ikväll och bara duscha håret imorgon bitti. Jag får hoppas på en "good-hair-day" för jag hinner inte göra så mycket åt håret direkt efter jobbet.

Nä, nu ska jag fortsätta se på Hulken. Ganska töntig film faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Huvudsaken att du kom iaf :) Vi gick hem precis efter er också, ganska skönt var rätt trött! Hoppas jobbet går bra!

2008-08-17 @ 18:23:31
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0