Kategori: klassiskt i-landsproblem

Ja, så är det nog, men jag kan ändå inte låta bli att irritera mig på tvättstugan. Tvättstugan är ju alla lägenhetshus akilleshäl, så även där vi bor.

Dels blir man less på att vissa (oftast samma personer) tror att de äger stället och kan låta sina kläder hänga kvar på sträcken hur länge som helst utan att kolla om det är några andra som vill tvätta. Sen blir jag även less på att de två maskiner som finns inte är synkade med varandra. Den ena är ca 30 minuter snabbare än den andra och när man bor längst upp blir det lite drygt att springa så många extra gånger.

Nu blev det ett gnälligt inlägg, men jag fick bara lov att avreagera mig mitt i tvättandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0