OS och träning

Sitter just nu och ser på Spanien-Sveriges dubbel i tennis. Det är kul med OS. Alltid något roligt och spännande att se på.

Funderar dock på att sticka iväg till gymmet och träna lite. Känner mig så slö och trött i hela kroppen, jag behöver få igång de sovande musklerna. Jag måste ju komma igång förr eller senare, så varför inte passa på när man har en ledig dag.

Har varit ner en sväng på stan idag. Lunchdejtade med Joakim och köpte mig en tröja på Gina tricot. Resten av dagen har gått åt till att vara förbannad på katten, som har varit väldigt jobbig.

Nä, nu ska jag ta på mig träningspaltorna och sparka igång kroppen. Gymmet väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0