Surt, sa räven

Jag som hade planerat så bra. Jag hade tänkt dra till gymmet och träna idag eftersom jag är ledig och ensam hemma hela dagen. Var helt lyrisk igår kväll när jag tänkte på att jag skulle få träna idag. MEN - det var fram till jag kom på att friskis har stängt på fredagar under sommaren. SUUUUCK!!!

Då får man försöka sysselsätta sig på annat sätt idag istället. Eller så kanske jag drar till något annat gym. Men det känns onödigt när jag har kort på friskis. Jag får se till att komma iväg imorgon förmiddag istället. Får ta en prommis idag. Det verkar ju vara finväder ute.

Kul med OS-semifinal för Persson. Vi behöver lite feel-goodkänsla i detta flopp-OS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0