Hemtentaångest

Har precis suttit med hemtentan och punktat upp vad jag ska skriva på varje fråga. Inte exakt vad jag ska skriva, men ungefär. Kom hem från jobbet strax innan fem och kände inte att jag hade nått krut kvar att sätta mig ner och tokskriva ikväll precis. Imorgon blir det dock till att skriva av. Har nästan lite ångest nu. Tänk om jag inte hinner. Vill ju helst vara klar med alla frågorna imorgon kväll så att jag kan läsa igenom dem i lugn och ro på fredag förmiddag och inte behöva stressa till deadline klockan 13. Men vi får se hur det går.

Ni lyckliga själar där ute som slipper sitta med en hemtenta får gärna hålla tummarna för mig imorgon. Då går det nog bättre. =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi håller hårt om tummarna! Lycka till :-D

2008-12-18 @ 09:22:38
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Malin

Det låter super bra det :-D Vad smarrigt!

Vi ses i morgon :-)

2008-12-20 @ 10:14:29
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0