Julen

Sitter och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig, så då kan jag ju passa på att skriva lite om julen.

Tisdag:
Åkte hem till övik på tisdag förmiddag. Mycket folk på bussen och strul såklart. Fick stå i busskön och förfrysa mina stackars tår i nästan 20 minuter. När jag kom fram väntade systrarna och ena syrrans kille på mig. Vi gick på stan och tog en fika innan vi åkte hem till Lunnedalen.

Julafton:
På julaftons förmiddag åkte jag, systrarna och pappa iväg till Getinghov för att åka lite skridskor. Alltid lika kul, och mycket folk var det. Strax innan Kalle Anka kom farmor och farfar. De käkade julmiddag med oss och var med på julklappsutdelningen. Oj, så mycket fina julklappar jag fick! Av Joakim, familjen och även Joakims familj. TACK!

Juldagen:
Mamma, pappa och jag tog en härlig promenad i skogen på förmiddagen, innan vi åkte till moster på kvällen och fikade med några släktningar.

Annandagen:
På kvällen, efter hockeyn, åkte jag, mamma och systrarna ner till Sundsvall.

Helgen:
I lördags var vi på stan och shoppade lite. Mycket folk såklart. Igår, innan mamma och systrarna for hem, var vi ute i matfors och blev bjudna på fika.

Idag ligger Joakim i sängen med halsont och jag tänkte försöka plugga lite... Vi får se hur det går.

Lite bilder från julhelgen:

Skridskor på julafton såklart


Maries fina pepparkakshus rasade av någon anledning ihop.


Mums!


Systrarna Gidlund.


Pappa agerade tomte hos grannarna.


Ida fick ridläger.


Ida och mamma skrattar åt Pingu.


Jag fick en vågtång i julklapp, visst blir håret fint?

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fin du blev i håret! Vad var det för tång? Vill också ha, hihi :) Saknade dig på juldagen! Ni får komma upp hit nåt tycker jag! Kram!

2008-12-30 @ 12:15:50
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0