Nedräkningen har börjat

Snart är det bara en vecka kvar till julafton. Shit, vad tiden flyger fram! Som tur var hann vi med Birsta i helgen. I lördags inhandlade vi alla julklappar, skönt. Men jag var riktigt trött, fick lov att sätta mig ner och vila vid varje bänk. Men det var ju inte så konstigt med tanke på magsjukan dagen innan.

Den här sista veckan innan jul kommer att bestå av en hel del plugg, men också lite jobb. Från klockan 13 på onsdag till klockan 13 på fredag skriver jag hemtenta. På onsdag tänkte jag dock hinna med att jobba lite också, mellan 11 och 16 närmare bestämt. Sen jobbar jag ju helgen. Sen börjar det ju faktiskt närma sig ordentligt. Måste bara avklara en sista lektion på måndag, sen åker jag upp till familjen i Lunnedalen på tisdag. Längtar verkligen!

Ikväll blir det bio. The day the earth stood still.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0