Slutet på 2008

Då var detta år snart till ända. Det har gått väldigt fort måste jag säga.

Sista dagen på året spenderar vi här hemma i lägenheten. Det var tänkt att vi skulle på fest med mat och mycket folk, men så blir det tyvärr inte. Vi har båda åkt på jobbiga och seglivade förkylningar, så vi känner oss inte så pigga på att gå på fest. Istället lagar vi lax med örtagårdssås och klyftpotatis och äter kanske lite ost och kex innan tolvslaget. Det blir nog mysigt det också. Tur att vi har så fin utsikt från vår lägenhet så vi kan kolla in alla fyrverkerier.

Nu ska vi strax ta en promenad i det fina vintervädret. Sen ska jag handla och fortsätta tvätta. (Japp, jag tvättar kläder på nyårsafton...)

Gott nytt år på er!

Kommentarer
Postat av: BG

Gott Nytt Kryapåerår! Vi är på väg till Sjöland. Där vankas oxfilé och min goda sallad. Sköt om er!

2008-12-31 @ 12:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0