fettisdag

image70

Fettisdag idag. Mumsigt. Fast jag har inte ätit någon semla idag, än så länge. Ska nog ta mig en alldeles strax.

Annars har min fettisdag mest bestått av skola. Har varit uppe i Härnösand och haft lektioner. Genomgång av referensskrivning för framtida B-uppsats på förmidagen, sedan fick vi hålla på och öva lite på att göra anställningsintervjuer. Efter lunch fick vi reda på betyget på sista delmomentet på föregående kurs. Jag fick B. Inte så oväntat med tanke på min betygssvit förra kursen.

Delmoment 1 - B. Delmoment 2 - B. Delmoment 3 - B. Delmoment 4 - B.

Jag tänkte att jag skulle göra det lätt för lärarna att ge mig en samlat betyg för kursen Pedagogik A. =)

På vägen hem från busstationen stöter jag på flisan, eller Mikkel räv som han också kallas. Joakims lillebror alltså. Jag bjöd hem honom på en semla. När Joakim kom hem från jobbet blev det toast med köttfärs och salami på till middag. Inte det nyttigaste kanske, men vi hade verkligen inget annat att äta.

Efter middag la vi oss och vilade i sängen med nyheterna på i bakgrunden, precis som vi gjorde igår innan vi tränade. Det är nästan så att man känner sig gammal. Vila på maten och se/lyssna på nyheterna.

Nä, nu ska jag gå och ta mig den där semlan.

Kommentarer
Postat av: Malin

JA, det är jätte skönt att vi snart har alla saker som vi behöver till bebben. Det är mest kläder o sånt som vi behöver handla sen. Men det är det ju ingen bråttska med.

Hoppas ni åt nga goda semlor igår :-)

2008-02-06 @ 16:26:25
URL: http://www.majjjsan.blogg.se
Postat av: Flisan

Jag må tacka för den delikata gräddbakelsen, den sjönk som en sten ner i min mage och gjorde min bussfärd hem till Bällsta värd att minnas för evigt.

2008-02-06 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0