fredagkväll

Jag har varit dålig på att skriva den här veckan. Antar att jag haft mycket att göra, eller så har jag bara inte kommit på något att skriva. Förmodligen är det det senare.

Sitter nu och slappar framför datorn efter en härligt god tacomiddag, följt av godis, chips och ett bad. Är alldeles mjuk i hela kroppen nu. Skönt att få slappna av lite nu innan jobbhelgen. Gruvar mig lite för jobbet faktiskt. Det kan komma många missnöjda kunder. Konsumentverket har läckt ut ett barnvagnstest alldeles för tidigt och det har så klart media uppförstorat en hel del. Många vagnar som har fått betyget underkänt utan att leverantörerna har fått dubbelkollat sina vagnar. Jaja, men det är bara att le och hålla sig lugn.

Har längtat i flera dagar efter årets första semla och idag köpte vi bullar, mandelmassa och grädde på Ica, så att vi skulle kunna göra dem själv (blir godast så). Men nu har man proppat i sig alldeles för mycket godis och chips att det känns omöjligt att få ner en semla. Det får vänta till imorgon istället.

Idag har jag knepat och knåpat på en annons som vi ska göra till en skoluppgift. Vi håller på att läsa om rekrytering just nu och då ska vi hitta på en egen platsannons. Är ganska nöjd med min idé faktiskt. Annonsen ser ganska bra ut för tillfället, men den ska såklart ändras en del. Kul är det i alla fall.

Nä, nu ska jag krypa ner i soffan med Jocken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0