ny färg

Det blev en lugn fredagkväll. Joakim umgås med Jon på tu man hand och jag sitter med tv:n "mutad" och med Kristofer Åström spelandes på cd:n.

I förmiddags postade jag vår grupps rapport upp till Härnösand. Äntligen är den klar! Jag är väldigt nöjd måste jag säga, inte bara med rapporten, hela processen med gruppen. Vi har fungerat väldigt väl ihop och haft riktigt roligt under tiden dessutom.

Bestämde träff med syrran som skulle låna ett skärp av mig och tog det i samma veva som jag postade brevet. När jag stod utanför hennes port kom en stressad man i 40-årsåldern förbi. Han såg väldigt vilsen ut och frågade mig om jag visste var familjerådgivningen låg. Tyvärr kunde jag inte hjälpa honom. Tyckte så synd om stackarn. Att komma sent till familjerådgivning kan ju aldrig båda gott.

Resten av dagen, eller ja, fram till femtiden i alla fall, satt jag med böckerna framför mig och skrev så papperet glödde. När Joakim kom hem stack vi genast till friskis för att träna. Det gick väldigt bra för min del idag. Körde mest överkropp. Latsdrag, marklyft och annat skoj. Efter gymmet åkte vi och handlade lite förnödenheter. Fick nått ryck och köpte hårfärg.

När jag kom hem färgade jag håret och så här blev resultatet:



Inte så stor skillnad egentligen, men det är lite mörkare och glansigare. Det känns fräschare helt enkelt. Kul att göra nånting i alla fall.

Nä, nu ska jag se på röstningen av Let´s dance.

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg färg!
Själv skulle jag också behöva göra ngt åt mitt hår. Har en utväxt som inte är att leka med, haha.
Frågan är bara om jag ska fortsätta som blondin, eller om jag ska prova ngt nytt?? Ser på utväxten att jag har blivit mkt mörkare än vad jag varit förr.
Vi får se vad det blir ;-)

2008-02-16 @ 11:39:55
URL: http://www.majjjsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0