Argumentation

Japp. Kom nyss hem från skolan. Det var seminarium med argumentation som stod på schemat. Vi skulle argumentera för eller emot att det finns en skillnad i hur barn och vuxna lär sig. Det gick ganska bra tror jag. Det är bortgjort nu iaf, så man slipper tänka på det och fokusera på hemtentan istället.

En klasskompis kom med sin ca två veckor gamla son idag. Hur söt som helst. Långt mörkt hår och jättesnäll var han. Kommer att bli roligt att ha en sådan liten knatte med i klassen nu ett tag framöver. Man kan ju inte få nog av titta på dem.

Snart ska jag köpa hem Modos match på datorn. De spelar mot ryska Metallurg Magnitogorsk (hmm, undrar om jag stavade rätt där..?) klockan 16.30. Spännande som sjutton. Efter det blir det till att gå till Ego och lyfta lite skrot. Träna bort träningsvärken. Marklyft idag, så som jag längtat. =)

Trevlig eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, huva vad söt de småbebisarna. Träffade på en liten krabbat idag på 3 månader, hur gullig som helst! Idag har mamma o jag varit o shoppat lite kläder till bebisen, finns mkt fina småkläder. Är jätte svårt att inte handla för mkt.

Var in på Barnenshus också, där beställde vi en hårdlift. Har en mjuk modell nu, men jag tror det är bättre med en hård. Blev en svart Brio :-)

2008-01-11 @ 19:22:54
URL: http://www.majjjsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0