fredag

Träningsvärk och allmänt trött i hela kroppen idag.

Tog en välbehövd sovmorgon idag och gick sen ner på stan. De ringde från Ögat och sa att den bruna bågen hade kommit och att jag fick komma och prova den. Den var hur snygg som helst. Bestämde mig direkt för den. De är så gulliga och snälla på Ögat. De skulle egentligen hämta uppgifter om min styrka på glasögonen från Synsam, där jag tidigare i höst gjorde en synundersökning, men de svarade inte där. Istället gjorde de en synundersökning på mig där, helt gratis. Bara för att de inte svarade i telefonen på Synsam. Det är bra service det.

Köpte även en ny träningströja på Stadium för mitt presentkort som jag fick i julklapp från jobbet. Alltid kul med nått nytt. Köpte även en billig polotröja på HM som jag tänkte ha imorrn när vi ska på inflyttningsfest.

Nu ska jag ta och plocka undan lite småkraffs här hemma innan Jocke kommer hem. Kläder och tidningar som ligger och skräpar överallt. Får se vad det blir för middag. Inget fancy i alla fall.

Ha en fortsatt bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0