helgen

Träning och middagsbjudning igår.

Det märks att man inte är van att träna på förmiddagen. Både jag och Joakim var helt utan energi, men jag försökte köra på hårt ändå. Tror att min uppvärmning tog luften ur mig dock. Körde på som fasen. Men marklyften gick bra. Ett kärt återseende måste jag säga.

På eftermiddagen kom familjen Norberg på besök för en trerätters middag. Förrätt bestående av en italiensk macka med mozarella, honung, skinka och annat gott på. Till huvudrätt blev det laxfilé med klyftpotatis blandat med morötter och en hemmagjord örtagårdssås. Underbart gott! Efterrätten blev en kladdkaka med kesella och lime i. Väldigt lyckad och omtyckt middag.

Efter middagen åkte vi ut till Matfors för att se Modo-Skellefteå. Skönt vinst med 4-2. Nu har vi häng på toppen igen.

Idag blev det lite sovmorgon och en brakfrukost med äggmacka, juice, oboj, fil och annat gott. Vid tre tänkte vi sticka iväg till Birsta och förhoppningsvis shoppa lite. Sedan blir det korpenmatch ute i Ljustadalen för Jocke och Mikael. Förväntar mig en storvinst.

Kommentarer
Postat av: Marie

Värst vad ni hade en avancerad middag! Det lät otroligt gott, speciellt förrätten och varmrätten, mums! Ska ni se hockeyn ikväll?

2008-01-28 @ 10:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0