hick

Ja, här sitter jag och hickar.

Har precis skruvat ihop vår nya sängstomme. All by my self ska jag be att få tala om. Det gick bra det. Blir nog fint det där.

Har även hunnit med att gå en sväng på stan, i ösregnet. Suck, var är vintern?! Köpte i alla fall ett kuddfodral, en guldbricka, två ljusstakar och ett blockljus till vår lilla asienhörna. Nu fattas bara ett runt litet bord och en skinnpuff. Inte det lättaste att hitta kan jag säga. Har letat överallt tycker jag. Beställde även ett par nya glasögon. Kunde inte låta bli. De kommer antingen om ett par veckor eller vecka 12, i mars. Det var slut hos leverantören.

Snart kommer Jocken hem. Då blir det kycklingwok, sedan åker vi till gymmet och.. ja, gymmar...
Ska nog ta och skriva träningsprogram för dagen nu tror jag.

Hick.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men hallå där fröken, vart är dom utlovade bilderna?! Nu vill jag ju se eran lilla asienhörna!

2008-01-16 @ 18:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0