natt och dag

Konstig natt inatt med mycket drömmar. Vaknade flera gånger av att jag drömde så konstigt och ibland läskigt. Tur att jag hade Jocke att kura ihop med när jag var lite smått uppskakad. På morgonen vaknar jag av att jag tror att det ringer på dörren, sen ringer Jockes telefon. Det är hans chef som står utanför dörren. Jocke har försovit sig och rusar snabbt upp. Jag ligger kvar ett tag till. Måste bli bättre på att kliva upp i tid, så man hinner med lite mer.

Tänkte sitta och läsa hela dagen idag. "Livslångt lärande" - hoppas den är intressant. Sen ikväll ska vi åka in till Birsta och prova sängar och storhandla. Finns verkligen ingen mat här hemma. Fick lov att äta rostade mackor och vatten till frukost.

Blir nog lite gymmande på Ego i veckan, de har gratisvecka. Känner lite skräckblandad förtjusning inför detta. Var ett tag sedan man tränade. Men det ska bli jäkligt skönt att komma igång igen faktiskt. Känner att kroppen behöver det.

So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, det är jobbigt när man har mardrömmar. Själv drömmer jag konstiga saker varje natt nu för tiden, men det har ju med hormonerna att göra :-) Förresten, vad fin din blogg är nu. Du kanske kan hjälpa mig ngn framöver att fixa min också? Jag har ingen aning hur man gör det.
Hoppas du får sova bättre inatt :-)

2008-01-07 @ 20:34:56
URL: http://www.majjjsan.blogg.se
Postat av: Johannes

mark böj utfall hantelpress = KÄRLEK!!!

2008-01-08 @ 15:50:52
Postat av: Anonym

Vad spännande att se vad du har köpt för ngt! Jag o mamma ska faktiskt iväg o handla lite kläder på fredag. Det kliar i mammas fingrar :-) O det är väl kanske bäst att börja nu, så att vi inte är ute i sista sekund.

Det är inget speciellt med vagnen, lite skavanker o ngt solblekt är den. Men du som kan vagnar kan kanske hjälpa oss att förstå hur man sätter på regnskyddet o sånt. Vi fick inte alls till det, haha.

2008-01-08 @ 15:57:18
URL: http://www.majjjsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0