nya glasögon

Idag har jag varit och hämtat ut mina nya glasögon. De ringde i förmiddags när jag var på skolan och sa att de kommit. Väldigt passande eftersom att jag fick csn-pengarna idag.


Björn Borg

Funderar på att färga håret lite mörkare och spara ut det längre. Vet inte varför, men jag fick för mig det för nån dag sedan. Det känns bara tråkigt just nu.

Två tunga förluster idag. Sverige förlorade mot Tyskland i handbolls-EM och Modo förlorade tungt mot Linköping efter en svag insats. Lite orolig börjar man faktiskt bli.

Nu ska jag vänta på att Californication ska börja, kanske ta mig en macka. Imorrn blir det läsning för hela slanten.


Kommentarer
Postat av: Mikael

Du kan sluta oroa dig. Foppa kommer att skriva på nästa vecka och spela klart grundserien och slutspelet med Modo. Till hösten kommer han att spela en sista säsong i NHL innan han slutar. Detta är dessutom inget rykte som bara är taget ur luften utan det är insidefakta från några som vet vad man talar om. Dessutom gick Svarten ut idag i Sportbladet och påstod att en ny spelare skulle göra susen i Modo, så vad talar emot en återkomst? =)

2008-01-25 @ 18:12:34
URL: http://meekahl.blogspot.com
Postat av: Malin

Jätte snygga brillor! Gud vad sugen jag också blir på att köpa ett par nya glasögon :-)

2008-01-25 @ 22:17:48
URL: http://www.majjjsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0