slut på termin 1

Nu har jag läst en sjättedel av mitt program uppe i Härnösand. Tiden har gått fort, men ändå inte. Har hunnit med ganska mycket ändå. På måndag (tror jag, vi har inte fått nått schema än) börjar termin 2 och Pedagogik B. Ska bli spännande. Nya lärare, nya studiegrupper och så ska vi få fadderföretag.

Har precis diskat. Sitter nu och väntar på att jag ska komma på nått att göra. Två timmar tills Jocke kommer hem. Då ska vi käka middag och fara och träna. Blev ingen träning igår för vi var så trötta. Vi låg i vår nya säng och såg på Vänner hela kvällen istället. Ibland måste man ju lyssna på kroppen faktiskt.

Jobb i helgen. Hoppas det blir lite muntrare nu än vad det var sist jag jobbade. Får vara ledig imorgon i alla fall, eftersom jag hade inlämning och redovisning av hemtentan idag. Får se vad jag hittar på då. Skulle va så kul om det var riktig vinter imorrn. Då hade man kanske kunnat vara ute och gjort nått.

Undrar om jag ska gå på Statoil och köpa mig något gott. Har blivit så sötsugen på sista tiden, men igår var jag faktiskt duktig som höll mig ifrån att baka kladdkaka.

Angående bilder på vår lilla asienhörna så vill jag inte lägga ut nått förrän det är klart. Som det är just nu så ligger det bara några kuddar och ett fat med ljus där. Inget att se, Mikaela =P Lovar att det kommer nya bilder på lägenheten inom kort.


Där vår fina gran stod ska nu lite kuddar, ett tebord och en skinnpuff stå.

Fin utsikt från vår lägenhet. Vi behöver inte ha nån klocka i vardagsrummet, vi behöver bara kolla ut på kyrktornet.


Ja, där dödade jag lite tid i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0