Händelserik onsdag

Har nyss ätit middag. Det blir väldigt sent när man jobbar till 19 och tar bussen hem. Middag vid 20.30 är väl inte det mest ultimata, men vad gör man. Viktigast att man äter i alla fall.

Just nu känner jag mig väldigt trött och sliten. Mest i kroppen, huvudet är nog fortfarande med. Förmodligen sitter gårdagens bravader i också. Herregud vad vi var duktiga och aktiva igår. Här kommer gårdagen i punktform (det behövs verkligen, för det hände en hel del):

- Upp klockan 7.00
- Tog bilen till verkstaden, som ligger ca 5 km från oss, klockan 8.00
- Käkade frukost på City Gross och gick sedan därifrån hem, tog ca en timme
- Vid halv ett gick vi iväg till Joakims syster i Nacksta, vilket är ytterligare några kilometer
- Efter fika och lite gos med Evelina fick vi låna Joakims mosters bil för att fara ut till Matfors och gå till vårdcentralen där
- När vi kom hem for vi till verkstaden och hämtade bilen
- Hem och käka middag
- På kvällen stack Joakim iväg och spelade fotboll och jag hängde på Friskis och svettis utomhusgympa, inte det roligaste men det är gratis träning och bra för min stela nacke att få röra lite på sig

En lång och händelserik dag med andra ord. Vi gick och la oss vid tio, men såg en film på datorn till ungefär tolv. "Morgan Påhlsson - världsreporter"

Ikväll blir det bara att ta det lugnt. Imorrn blir det jobb fram till 18 och sedan åker vi hem till Övik över helgen. Det ska bli så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0