Jobbtrött

Just nu känner jag mig sådär slö som man bara blir av att jobba. Inte skönt slö som efter träning, utan jobbigt slö så att man inte orkar lyfta arslet och göra någon nytta. Hade hoppats på att gymmet hade öppet imorrn, men det var visst stängt på fredagar under sommaren. Känner att jag behöver komma dit och aktivera muskerna lite. Speciellt nacken, som fortfarande är stel och ond, trots Johannes alla behandlingar. Men jag får köra lite övningar här hemma imorrn förmiddag istället.

Jag är ledig imorgon (äntligen!) och vi tänkte åka ut till Joakims farmor och farfar en sväng. Hoppas på fint väder så vi kanske kan åka ut med båten.

Nä, nu ska jag fortsätta slöa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0