Familjen på G



Jag har kommit fram till att det är bra att ha främmande. Speciellt när det är ens familj som är på besök och sover över några dagar. Det blir en hel del gjort. Pappa byggde t.ex. en trall till vår balkong och mamma rensade avloppet i tvättstället på toan. Mycket bra! Tack för det! De lämnade även kvar en massa mat från studentfirandet som vi nu kan utnyttja ett tag framöver.

Hittade ett recept i en tidning i morse på en potatis- och fetaostsallad. Den blir det till middag idag, tillsammans med kycklingen som blev över från studenten.

Senare ikväll tror jag att jag ska dra upp till Norra berget för att svettas lite. Friskis och svettis kör nämligen igång med sin årliga sommargympa, helt gratis. Kl. 19 tror jag att det startar. Det låter väl härligt, att få träna till musik utomhus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0