fullt upp

Ja, i helgen har jag varit väldigt uppbokad. En mycket trevlig helg har det varit, ska jag även tillägga.

Jobbat har jag gjort såklart. Börjar bli van att jobba varannan helg nu. Skönt att få träffa "jobbfolket" och inte bara tänka på plugg och annat. Det har varit en ganska lugn jobbhelg dock. Inte så konstigt med tanke på allt folk som shoppade på babykvällen i onsdags.

I fredags fick vi äntligen lämna över barnbilstolen till Malin och Pålle. De blev jättenöjda och stolen passade bra i bilen också. Nu fattas bara en lite parvel som kan pryda den fina stolen =)

Efter jobbet i lördags var det inte gott om tid precis. Hem, äta, diska, duscha, make, hår, iväg till nått ställe nere vid hamnen för att möta upp pappa som skulle på bankett efter att ha spelat nån hockeyturnering (och vunnit såklart) ute i Njurunda. Vi hann kramas och prata lite snabbt innan vi skulle vidare till Tonhallen där det vankades stand up med Magnus Betnér. Otroligt bitter, synisk, ironisk och klok människa. Kung, säger jag bara!

Därefter gick vi bort till Jon och hans lilla etta, som var packad med folk från överallt i Sverige typ. Folk hade samlats från Sundsvall, Stockholm, Åre och Umeå. Mycket trevligt. Vid elva begav vi oss ner till O´learys. Det blev en vinglig och kissanödig promenad för min del. Jo, det var ett tag sedan jag drack och jag blev nog lite dragen, men det tyckte Jocke var kul i alla fall. =)

Vasaloppet beskådades med ett halvt öga från sängen imorse innan jag drog till jobbet. Huvudvärken lindrades med två glas vatten och en alvedon.

Efter jobbet drog vi ut till Matfors och slappade. Somnade en stund på soffan och det behövdes.

Nu ska vi se på film - "Into the wild".

Kommentarer
Postat av: Jonna

Sov gott:)

2008-03-02 @ 22:36:39
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Jonna

nej va irriterande, snö vill vi ju inte ha nu!
vi får hålla tummarna för att värmen kommer snart:)

2008-03-03 @ 10:10:13
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Madeleine

Sv: Alla mina cupcakes recept är lånade ifrån Eva Blixman. Besök hennes blogg så hittar du recepten jag använde mig av ;)

2008-03-03 @ 10:26:03
URL: http://madeleine0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0