Fyndat

Glad Påsk på er!

Idag har det varit en ganska slapp dag, men ändå har jag hunnit med en del. Träff med studiegruppen, lunch på stan med Jenny, köp av påskägg till Joakim, god middag bestående av rostbiff och kroketter, en tupplur i soffan och nu väntar filmtajm med musikalskräckis.

Jag har även lyckats hitta en ganska bra klädsida på internet. Rätt så billiga priser.
http://www.mangooutlet.com/


De här tre fynden beställde jag idag. Ska bli spännande och se hur länge det tar tills man får hem dem. Det är ju ändå en internationell sida.

 Snygg väska som passar till min gula halsduk.
 Beställde det här bältet, fast i en annan blåfärg.
 En lite smårolig t-shirt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0