katt

Jag har en konstig rytm denna vecka. Det har känts som fredag hela veckan av någon anledning. Det kanske är för att jag inte fått så mycket skoljobb gjort. Det har varit så dåliga direktiv så man har liksom inte vetat var man ska börja att läsa.

Idag kom mina systerystrar förbi, trevligt. Imorrn ska vi ha en riktigt myskväll med tacos och hockey på tv.

Jag och Joakim var även och kikade på kattungar ikväll. Vi har bestämt oss för att skaffa en liten kissemiss. Ibland känns det som att man vill ha någon mer här i lägenheten och då passar ju en katt bra. Vi paxade i alla fall en liten svartvit hane. Han var visst häften norsk skogskatt till och med. Jättesöt.



Bild 1: Min nya skjorta - me like it
Bild 2: Våran lille kissemiss
Bild 3: Nya tygskor från HM. Längtar till våren nu!

Kommentarer
Postat av: Mor

Norska skogskatter är ju världens sötaste katter. Ska ni ha den som innekatt? Kom ihåg att kastrera i god tid. Märka? Läs mer på: http://djurskyddet.se/djuragare/katt/ansvar.asp
Lycka till!

2008-03-07 @ 16:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0