Blåsigt

Ja, idag var det blåsigt värre. Och om det är blåsigt i Sundsvall är det självklart typ storm i Härnösand där jag och Jenny var idag för att få handledning till vår b-uppsats. Jag vet inte om den handledningen hjälpte så himla mycket. Det är svårt när det är en grupphandledning och man bara får 15 minuter på sig att få hjälp och handledning.

Men men, jag och Jenny fick oss en trevlig dagstripp i alla fall. Vi tog själva bil upp idag och det har vi ju aldrig gjort förut. Vi har ju bara fått skjuts tidigare. Innan vi drog hem svängde vi in på McDonken och käkade som om vi aldrig sett mat förut. =)

Måste bara nämna att det gick hur bra som helst att springa igår. Bästa gången hittills. Det var bara sista 200 metrarna som var lite jobbiga eftersom det var sådan motvind, men jag återhämtade mig väldigt fort efteråt och det borde ju tyda på att konditionen förbättrats en aning. Det är roligt när man gör framsteg och att man märker av dem själv också.

Hade lite sms-kontakt med nyblivna mamman Mikaela i förmiddags också. Trevligt att höra att allting flyter på bra med lilla Ingrid och att hon var nöjd med presenten jag skickade. Är så glad för din skull, Mikaela!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-07 @ 15:13:14
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Malin

Ja, huva vad hon växer. Tycker nyss att hon var så liten o pluttig :-)
Idag blir hon två månader, tiden går så fort! Fast ändå känns det som om hon varit med oss hur länge som helst :-)

Förresten, jag måste få komma o kolla på eran lilla bebis ngn dag?

Kram

2008-05-09 @ 11:43:37
URL: http://www.majjjsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0