jobb

Idag hoppade jag in och jobbade extra. Det väntades mycket folk eftersom det är klämdag, så jag fick jobba mellan 10-17. Hade väl hellre varit ledig, men det är bra med extra pengar och sen var det ju inte så bra väder idag heller, så det var väl lika bra att man fick nått att göra. Det var en hel del personal borta imorgon, så jag ska jobba mellan 12 och 15 imorrn också. Men resten av helgen är jag ledig.

I morgon ska vi hämta vår katt. Wiiiii! Äntligen får vi hem vår lilla kissemiss. Ska bli så kul nu när vi köpt så fina saker till honom. Ska nog ringa och prata med de nuvarande ägarna nu snart och bestämma tid då vi kan komma imorrn.


Den enda bilden jag hann ta på sista april innan batteriet tog slut. Det var i alla fall en fin vårkväll med mycket sol och mycket mygg. Pojkarna Norberg (pappa Norberg inräknad) försökte undvika och slå golfbollarna på bilarna som körde förbi.


Jag hann springa över till Birsta City på lunchen idag. Trots att det var väääldigt mycket folk lyckades jag inhandla dessa fynd. En vit tröja/klänning och en kortare blå kofta från gina tricot. Väldigt somrigt. Ett par bruna ben på det, eller ett par leggings så ser det nog bättre ut. Det får nog bli ett par hudfärgade trosor också =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0